Ενημέρωση για την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων στο πλαίσιο ηλεκτρονικών ραντεβού

Το παρόν κείμενο αποσκοπεί στο να παρέχει γενική ενημέρωση σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο η επιχείρηση που χρησιμοποιεί την παρούσα υπηρεσία online ραντεβού (εφεξής «Επιχείρηση») επεξεργάζεται συγκεκριμένα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα φυσικών προσώπων (εφεξής «εσείς» ή «υποκείμενα δεδομένων»), όταν αυτά επιλέγουν να κλείσουν ή/και να διαχειριστούν ραντεβού μέσω της σχετικής ηλεκτρονικής φόρμας. Η ενημέρωση αυτή εστιάζει ειδικά στη λειτουργία ηλεκτρονικών ραντεβού και δεν αντικαθιστά τυχόν ευρύτερες πολιτικές απορρήτου της εκάστοτε Επιχείρησης.

Υπεύθυνος Επεξεργασίας είναι, σε κάθε περίπτωση, η Επιχείρηση στην οποία ανήκει η φόρμα ραντεβού που χρησιμοποιείτε (π.χ. το κομμωτήριο ή άλλο κατάστημα στο οποίο επιθυμείτε να κλείσετε ραντεβού). Τα πλήρη στοιχεία ταυτότητας και επικοινωνίας της Επιχείρησης (όπως επωνυμία, διεύθυνση, email επικοινωνίας, τηλέφωνο) σας γνωστοποιούνται από την ίδια την Επιχείρηση, ενδεικτικά μέσω της ίδιας της φόρμας, της ιστοσελίδας της, των αποδείξεων/παραστατικών ή άλλων μέσων επικοινωνίας.

Η τεχνική υποδομή της υπηρεσίας online ραντεβού παρέχεται από την πλατφόρμα Patras Logistics, η οποία λειτουργεί ως εκτελούσα την επεξεργασία για λογαριασμό της εκάστοτε Επιχείρησης, σύμφωνα με ξεχωριστούς όρους (DPA) και την πολιτική απορρήτου της πλατφόρμας.


1. Σκοπός επεξεργασίας

Όταν χρησιμοποιείτε την ηλεκτρονική φόρμα ραντεβού, η Επιχείρηση επεξεργάζεται τα δεδομένα σας για σκοπούς που συνδέονται κυρίως με:

Τα δεδομένα που εισάγετε στη φόρμα ραντεβού δεν προορίζονται, στο πλαίσιο αυτής της λειτουργίας, για ευρεία χρήση σε γενικευμένες καμπάνιες marketing, πέραν των επικοινωνιών που είναι απαραίτητες για τον συγκεκριμένο σκοπό του ραντεβού, εκτός αν προβλέπεται ή συμφωνείται χωριστά από την Επιχείρηση.


2. Κατηγορίες δεδομένων που ενδέχεται να υποβληθούν σε επεξεργασία

Για τους ανωτέρω σκοπούς, η Επιχείρηση, μέσω της τεχνικής υποδομής της πλατφόρμας, μπορεί να επεξεργάζεται ενδεικτικά τις εξής κατηγορίες δεδομένων:

Δεν επιδιώκεται συνειδητά, μέσω της τυπικής φόρμας ραντεβού, η συλλογή ειδικών κατηγοριών δεδομένων (όπως δεδομένα υγείας) ούτε στοιχείων που δεν είναι απαραίτητα για τον συγκεκριμένο σκοπό του ραντεβού. Αν η Επιχείρηση προσθέσει επιπλέον πεδία ή ζητήσει πρόσθετες πληροφορίες, φέρει η ίδια την ευθύνη για τη νομιμότητα και αναλογικότητα των σχετικών επεξεργασιών.


3. Νομική βάση επεξεργασίας

Η επεξεργασία των ανωτέρω δεδομένων στηρίζεται, κατά κανόνα, σε μία ή περισσότερες από τις ακόλουθες νομικές βάσεις:


4. Παραλήπτες και ρόλος της πλατφόρμας Patras Logistics

Για τη λειτουργία της ηλεκτρονικής φόρμας ραντεβού, η Επιχείρηση χρησιμοποιεί τεχνικά μέσα και υποδομές που παρέχονται από τρίτους παρόχους, οι οποίοι λειτουργούν, κατά περίπτωση, ως εκτελούντες την επεξεργασία για λογαριασμό της.

Στο πλαίσιο αυτό, η πλατφόρμα Patras Logistics παρέχει στην Επιχείρηση το τεχνικό σύστημα online ραντεβού (φόρμες, αυτοματισμούς, αποθήκευση και διαχείριση ραντεβού) και λειτουργεί ως εκτελούσα την επεξεργασία (“processor”), βάσει ξεχωριστής σύμβασης επεξεργασίας δεδομένων (DPA) και της δικής της πολιτικής απορρήτου.

Επιπλέον, μπορούν να χρησιμοποιούνται:

Καταβάλλεται προσπάθεια ώστε οι παραπάνω πάροχοι να δεσμεύονται συμβατικά για την προστασία των δεδομένων, σύμφωνα με τις απαιτήσεις της ισχύουσας νομοθεσίας.


5. Διάρκεια διατήρησης

Τα δεδομένα που συνδέονται με συγκεκριμένα ραντεβού διατηρούνται, κατά γενικό κανόνα, για όσο χρόνο:

Επιπρόσθετα, ορισμένα τεχνικά δεδομένα και καταγραφές μπορεί να διατηρούνται για περιορισμένο χρονικό διάστημα για λόγους ασφάλειας και αποσφαλμάτωσης. Η ακριβής περίοδος διατήρησης μπορεί να διαφοροποιείται ανά Επιχείρηση, ανάλογα με τις εσωτερικές ανάγκες και τον τρόπο οργάνωσής της.


6. Τα δικαιώματά σας ως υποκείμενα δεδομένων

Σύμφωνα με τον Γενικό Κανονισμό Προστασίας Δεδομένων (GDPR) και την εθνική νομοθεσία, διαθέτετε, υπό προϋποθέσεις, τα ακόλουθα δικαιώματα:

Για την άσκηση των παραπάνω δικαιωμάτων, θα πρέπει να απευθύνεστε απευθείας στην Επιχείρηση που παρέχει την υπηρεσία ραντεβού (δηλαδή στο κατάστημα στο οποίο κλείνετε το ραντεβού), χρησιμοποιώντας τα στοιχεία επικοινωνίας που σας έχει ήδη γνωστοποιήσει (π.χ. email ή τηλέφωνο που εμφανίζονται στη φόρμα ραντεβού, στην ιστοσελίδα της ή σε άλλα έγγραφα/μέσα επικοινωνίας).

Η πλατφόρμα Patras Logistics δεν επικοινωνεί απευθείας με τα υποκείμενα δεδομένων για λογαριασμό των Επιχειρήσεων, αλλά μπορεί, στο βαθμό που είναι τεχνικά εφικτό, να συνδράμει την Επιχείρηση στην ικανοποίηση αιτημάτων, εφόσον αυτό ζητηθεί.


7. Δικαίωμα καταγγελίας σε εποπτική αρχή

Εάν θεωρείτε ότι η επεξεργασία των δεδομένων σας δεν είναι σύμφωνη με την εφαρμοστέα νομοθεσία προστασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα, έχετε, κατά γενικό κανόνα, τη δυνατότητα –εφόσον το κρίνετε σκόπιμο– να απευθυνθείτε και στην αρμόδια εποπτική αρχή.

Για την Ελλάδα, αρμόδια είναι η:
Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα (ΑΠΔΠΧ) — Ιστότοπος: www.dpa.gr


8. Επικοινωνία

Για οποιαδήποτε διευκρίνιση σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιούνται τα δεδομένα σας στο πλαίσιο της συγκεκριμένης υπηρεσίας ραντεβού, μπορείτε να απευθυνθείτε στην Επιχείρηση, χρησιμοποιώντας τα στοιχεία επικοινωνίας που αυτή σας παρέχει (π.χ. στοιχεία που αναγράφονται στη φόρμα ραντεβού, στην ιστοσελίδα ή στο φυσικό κατάστημα).

Τελευταία ενημέρωση: 2025-11-09